3 Mayıs 2014 Cumartesi

Cilt Bakım Rutinim


Merhabalar
Cildim 1-1.5 aydır müthiş bir atak halinde idi. Kızarıklıklar, alnımın komplesini kaplayan minik akneler, lekelenmeler nemsiz cansız bir görünüm hayatımda bu kadar kötü durumda olduğunu hatırlamıyorum. Bb cream veya fondötensiz çıkamaz hale geldim ki normalde kullanmayı pek sevmem.


Bu durumda cilt bakım rutinimi komple değiştirdim. Avonun serum ve yüz kremini meraktan aldım ve niveanın siyah noktalara karşı olan toniği ve yüz yıkama jeline geçtim. Maskelerden avonları ekleme yaptım diğerlerini zaten kullanıyordum. Araya kendi yaptığım soda ve gül suyu karışımı toniğide ekledim.


1 aylık düzenli kulanımdan sonra cildim yüzde doksan düzeldi çok şükür, sabah akşam nivea yüz yıkama jeli ile yüzümü yıkadım, avene termal su sıkıp sildim, ardından nivea tonik sonra gül suyu ve soda tonik, sonra avon serum ve ardından kremleme sabah akşam bu rutinde devam ettim.
Haftada 2-3 kere maskeleri dönüşümlü kullandım kimi kez ard arda kullandığımda oldu. Ürünlerin hepsini ayrı ayrı yazmayı düşünüyorum. Cildim karma t bölgesi yağlı yanaklar kuru, siyah nokta problemim var. Göz kremi katmam lazım bu rutine onuda avondan yeni aldım henüz başlamadım.
Sevgiler.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...