11 Mayıs 2014 Pazar

Dairy Fun Süt & Bal Vücut Peelingi


Merhabalar
Uzun zamandır yaşadığım ürtiker sorunum nedeniyle vücudumda oluşan yara izleri ve sivilceleri bir nebze olsun azaltmak amacıyla uzun süredir vücut peelinglerini düzenli olarak kullanmaktayım. 
Değişik markalar denedim, Lila kutuda Dairy fun ürünleri oldukça indirime girmişken ve ambalajlarına bayılıyorken 300 gr olmalarını da göz önünde bulundurarak sipariş verdim.
Şimdiye kadar kullandıklarım arasında en etkili olan ürün oldu. Yapısı oldukça yoğun, birazda yağlı ve tanecikler oldukça güzel iş görüyor, kokusu hoş biraz ağır olsa da banyo sonrası üzerinizde kalıyor ve uzun süre gitmiyor. Yapısı yağlı demişken ilk kullanımım da cildimi kurutmak yerine sanki kremlenmişim gibi bir his bırakmıştı, ama ertesi gün cildim epey gerildi, üst tabakaların hafif hafif soyulmaya başladı, şimdi kullanımdan sonra o kremlenmiş his olsada  yine losyon kullanıyorum ki o gerilmeyi yaşamamak adına. 



Şu aralar Lila kutuda indirim var 19 küsür liraya alınabilecek en güzel peelinglerden birisi diyebilirim. 300 gr ve az miktar çok iş görmekte deneyin memnun kalacaksınız.


Sevgiler..

3 yorum:

  1. Çok merak ettim :) Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Hazır indirimdeyken kaçırma derim canım.

    YanıtlaSil
  3. Bu indirim haberi hiç iyi olmadı :)
    İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...