4 Mayıs 2014 Pazar

Garnier Color Naturals Saç Boyası 9.0


Merhabalar
Uzun zamandır Loreal Paris mango ile devam ettiğim yolumu, bir gün aniden orealle açıp sarıya dönüşüm yaparak bitirdim. Ama devamlı kuaföre gitmeyi seven biri değilim, Loreal Prefens serisinden sarı br ton denemek istedim, mangonun verdiği o rengi ve kalıcılığı bulamadım. Şimdi 3 keredir Garnier 9.0 ile boyuyorum renk oturdu. Saçlarımı keçeleştirmedi, yumuşak ve parlak olmasına bile yardımcı oldu, renk çok doğal duruyor ayda bir boyamam gerekiyor ki bence normal bir süreç uzun zaman beraber olacağız sanırım. Tabi ben tırlatıp, psikoloji uğruna saçlarıma eziyet etmezsem :) Fiyatıda 6-7 tl arası değişiyor ki gayet makul. Denemenizi tavsiye ederim.



Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...