9 Mayıs 2014 Cuma

Gratis Alışverişim İndirimmmm :)


Merhabalar
İlk defa bir indirimi atlamadım ve alışverişe koştum :) 2 parti halinde ancak yapabildiğim alışverişim vücut, cilt bakım ürünleri yoğunlukta idi. 
Göktuğ için kullandığım pudra ve şampuanlar 3 tl civarına inmişti. Dirty works Yüz scrubu ve detox maskesini çok merak ediyordum 7-8 tl arasında fiyatları vardı. Diş macunu 3 tl civarı idi, Benri pamuk meraktan aldım peeling etkili imiş, lip balm 2.25 tl idi, seyahat seti 4.50 tl idi çok işe yarıyor. Toplamda 45-50 tl civarı bir ödeme yaptım.


Bu resimdekiler 2.parti alışverişim Dirty works vücut bakım seti 15 tl idi, Bee beauty vücut peelinglerini çok merak ediyordum 9.30 tl idiler, Essence bloom me aydınlatıcı 12,25 tl idi, 2 adet essence oje aldım, Garnier tonik 7,75 tl idi, Diadermine yüz yıkama jeli 7,25 tl idi Toplamda 60 küsür tl ödedim. Gratis kartta verdiler. Gayet hesaplı bir alışveriş oldu. Merak ettiğim fiyatları biraz yüksek gelen ürünleri almış oldum. Teşekkürler Gratis :)




2 yorum:

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...