10 Mayıs 2014 Cumartesi

H&M Velvet Amber Body Butter, SBC Collagen Body Butter, Atelier Rebul Yeşilçaylı Losyon


Merhabalar
Sıkılgan bir yapım var, özellikle vücut losyon ve body butterler söz konusuysa 3-4 tane açıp aynı anda kullanmaya çalışıyorum :) hepsini aynı anda bitirmeden hem karşılaştırma yapayım hem yazayım dedim merak edenler olabilir...


İçlerinden en uzun kullandığım SBC Collagen Boy Butter odukça yoğun bir yapısı var nemlendirmesi çok iyi, uzun süre cildimi nemli tutuyor. Çabuk emiliyor, yoğun olmayan hoş bir kokusu var.  SBC ürünlerinden kullandıklarımdan epey memnun kaldım. Güzel indirimler yapmışlar sitelerinde Gratis mağazalarında hazır indirim varken bazı ürünlerini bulabilirsiniz deneyin derim. Bu ürün epey pahalı idi, ama indirime girmiş bir muadili var collagen vücut yağı üstte tık.tık. ulaşabilirsiniz 29 küsür lira verilebilinir.
Atelier Rebul Green tea losyon çok daha hafif formüllü, çok çabuk emiliyor hiç rahatsız etmeyen çok hoş bir kokuya sahip, ama epey fazla ürün kullandığımda kuru cildime anca yeterli geliyor bu yüzden çabuk yarıladım. Ürün basın ürünü idi, fiyatını bilmiyorum.
H&M velvet amber body butter aralarında en yoğun kokan ürün, ne çok yoğun ne de çok hafif olmayan orta kıvamda bir yapısı var, hemen emilmiyor ki bu hoş bir özellik değil bir süre o kokuyu alıyorsunuz bu kadar yoğun koku vermeside losyonlar için hoşuma gitmeyen bir özellik olmaya başladı. Çok uygun bir fiyata gitti gidiyordan almıştım, H&M ürünleri genelde uygun fiyatlı oluyor diye biliyorum güncel fiyatını bilmiyorum mağazasına hiç gitmedim.


Ambalajlama olarak H&M velvet amber body butter çok daha albenili ikinci SBC body butter ve kullanım açısından daha hijyenik olsada çok sade gördüğüm Atelier rebul son sırada geliyor benim gözüme, Eh sırf ambalajı için Dairy fun ürünlerine dadandığımdan böyle düşünüyor olabilirim :)

İçerik meselesine gelince benim bildiğim en temiz içeriklisi SBC Body butter ama artık bu paraben,sls vs. olaylarını çok araştırmıyorum açıkçası saçlarım ve yüz bakımım harici çok takılmadığım bir konu olmaya başladı. O nedenle açıklamalarını okumadım.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...