26 Mayıs 2014 Pazartesi

Kutulaşma Yapmak İsteyen Var mı ?


Merhabalar
Yeni ürünler denemeyi, bir arkadaştan süpriz bir paket almayı ve vermeyi çok seviyorum.
Daha önce birkaç blogger arkadaşla deneyimlerim oldu ve çok güzel de oldu.
Yine bir arkadaşımla kutulaşmak istiyorum. Sizde benim gibi  gelen Kutum makyaj ürünleri ağırlıklı olsun, konseptli olsun, 1 ay içerisinde birbirimize yollayabilelim, öncelikle biraz mailleşip hangi ürün gruplarını ve renkleri sevdiğimizi öğrenelim, özenli ve özverili olalım mutlu etmek adına yollandığını bilelim baştan savma öylesine doldurmayalım diyorsanız. Benimle böyle bir hediyeleşme yapmak isterseniz,
isiltilibakislar@hotmail.com mail adresimden ulaşabilirsiniz.
Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...