11 Mayıs 2014 Pazar

Organix Luxurious Moroccan Argan Creme-Ekstra Nemlendirici Krem Şampuan


Merhabalar
Hayatımın şampuanını buldum sanırım, Organix markasını oldukça severek kullanıyorum, ve son şampuan alışverişlerimde değişik serilerinden alıp deniyordum. En sona bu seriyi saklamıştım. Aralarında bu şampuan kadar memnun kaldığım olmadı, saçlarım boyalı ve orealli olduğundan oldukça katı, karışık bir hal almıştı şampuanlamadan sonra saç kremi kullanmama rağmen birde argan yağı sürmeden saçlarımı tarayamıyordum kiii bu şampuandan sonra herşey değişti. Artık saçlarımı şampuanlıyorum ve rahatça tarıyorum, baştan aşağı parlak, nemli ve kabarık olmayan saçlara sahibim.


Gerçekten bayıldım, tek kelimeyle mükemmel tek sıkıntısı 30 küsür liralık fiyatı ki bence bu parayı sonuna kadar hak etti.

Argan yağın krem haline getirilmiş formu ile saçları derinlemesine nemlendirip, saçın dış yüzeyinde bulunan kutikülleri pürüzsüzleştirip, yumuşak ve parlak bir görünüm kazandırmaya yardımcı olur. En iyi sonuç için serinin diğer tamamlayıcı ürünleri ile beraber kullanın.
 
Sülfat ve paraben içermez.



Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...