4 Mayıs 2014 Pazar

Watsons Calming Body Scrub Lavantalı ve Fruty Body Scrub


Merhabalar
Bu aralar vücut peelinglerine takmış durumdayım, her markadan alıp alıp deniyorum.
Hemen hemen hepimiz duş jeli kullanmışızdır. Peki bu body scrublar nedir ? Ne işe yarar? Benim son dönemlerde rutinime eklediğim, uzun süreli kullanımlarda ölü derilerimizden kurtulmamızı, batık sorunlarını azaltması ve cildi daha pürüzsüz hale getirmeye yarayan içeriğinde genelde tuz bulunan ki kayısı pulplusunu ilk watsonsda gördüm, vücut bakım ürünleri kullanmak zorunlu mu? Bence deneyin vazgeçemeyeceksiniz diyorum.
Watsons'dan daha önce çileklisini alıp hoşuma giden Calming body scrubun lavantalısınıda denemek istedim. Fiyatı 7.90 tl idi yanlış hatırlamıyorsam, Yapısı oldukça yoğun tuz kadar ince partiküllere sahip ve güzel iş görüyor durularken köpürüyor az miktarlar geniş alanda kullanılabiliniyor, sevdim yine alabilirim. Diğeri çok daha yumuşak yapılı ve akışkan bir peeling hatta bana hiç yeterli gelmeyen bir peelig oldu, kokusu hiç yoğun değildi kayısı pulpu içeriyordu hoşlanmadım ve çok çabuk bitti. Duş jelinin biraz daha hallicesi bir ürün peeling niyetine alınacak gibi değil. Onunda fiyatı 7-8 Tl arası idi.


Bu tip ürünleri almamdaki mantık ölü derilerden kurtulmak ve cildimin daha rahat nefes almasını sağlamak, içeriğinde paraben bulunduruyor başka markalarda olmayanları bulunabilir araştırmadım. ama bir peelinge daha yüksek meblalar ödemeyi gerekli görmüyorum. 


Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...