5 Haziran 2014 Perşembe

Bitenler....


Merhabalar 
Bu aralar biten ürünlerim bu şekildeydi, stokları azaltmaya devam...
  • Dalin şampuan : Severek kullanıyoruz, indirimde bu boy gördüğümde devamlı alıyorum.
  • Nivea yüz yıkama jeli : Siyah noktaları azaltmaya yönelik tanecikli bir yıkama jeli idi. Cildime gayet iyi geldi ama içeriği pek hoş değil o nedenle bir daha alırmıyım bilmiyorum. Parabenlerden geçilmiyor.
  • Yves Rocher duş jeli : Güzel sayılır, pek köpürmüyordu ve kokusu hiç mi hiç kalıcı değildi, ben daha buram buram kokulu jellerden hoşlanıyorum. İndirimde filan bulursam alırım. Pompasının ayrı satılmasına hala anlam veremiyorum :)
  • Avon bebe yağı : Yarısından çoğu çöpe gidiyor, yapısı bir garip çok yoğun, kesik kesik, kokusu keskin bebekler için kullanılma taraftarı olmazdım kendimde bile kullanamadım, çöpe gidiyor.
  • Yves Rocher sabun : Meyveli seriden bir sabundu, biraz cildi kurutma sorunu yaşadım, kokusu güzeldi normal bir sabun.
  • Oriflame Çam Sabun : Çok çabuk eridi, çam kokusu hiç alamadım, Ama şekli hoştu çam ağacı, böyle konsept ürünleri seviyorum.
  • Doa Kozmetik Keratinli saç maskesi : Güzel bir maske ara ara kullanıyorum, saçlarımı yumuşacık yapıyor, biraz kullanımı zahmetli bekleme aşaması sıkıntılı ama değer.
  • Atelier Rebul Vücut Losyonu : Blogda detaylı yazısı mevcut tık.. severek kullandım. Yeşil çaylı değilde başka bir serisini almayı düşünebilirim, yapısı ince, kolay emilim sağlıyor ve güzel nemlendiriyor.
  • SBC body butter : Güzel bir body butterdi SBC ürünlerini seviyorum.
  • Avon Anew Serum : Bayıldım, tekrar alacağım Blog yazısı tık.....
  • Avon hijyenik jel : İndirimde alıyorum, pek bir farkları yok, bittikçe alınıyor.
  • Daiso maske : yazısı için tık.. severek kullandım. Nasıl alırım bilmiyorum.
  • Oriflame ruj ve oriflame kapatıcı önceden resim çektim hatırlamıyorum ad ve numaraları ama severek kullandım. 
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...