7 Haziran 2014 Cumartesi

Vanilya Club Mayıs ve Haziran 2014 Kutuları


Merhabalar 
Vanilya club her ay gelmeye devam ediyor, her ay seviyorum süpriz olarak beklemeyi. Mayıs kutusu yukarıdaki şekildeydi, bir tanede oje vardı color clubdan ama turuncu ve çatlayan bir ojeyi kullanma imkanım yok, arkadaşımın 16 yaşındaki kızına verdim. Ürünlerin renklerini daha uygun olabilecek şekilde belirleseler daha hoş olacak bari kullanılabilinir ürünler olacak elimizde.
Innocodan kuru oje hoş desenli bir kez kullanımlık ama özel bir günde falan deneyebilirim.
Cecileden far mavi far sevmem zaten mavi göz, mavi far olmuyor. ama ışıltıları filan güzel başka renk olsaydı iyi olurdu.
Nuxeden krem bu kadarı yeterli bir fikir oluşturuyor denenecek.
SPA Vücut scrub severerim böyle ürünleri denenecek.



Haziran kutusu biraz daha dolu dolu idi, ama ruj kahverengi geldi başka renk olsaydı diyorum tekrar. Kahverengi ruju sevmiyorummmm. Kutuda Boot's botanics bronzlaştırıcı yağ, Pink sugar vücut losyonu buram buram kokuyor güzel, Dolci baci ruj şık ve güzel sayılır renk dışında hiç tanışmamıştım markayla, nuxe krem poşet testerden bişey anlamıyorum, Lıquıd gold nedir daha oumadım oda mincik bişey, ve parfüm testeri var. Rujun rengi güzel olsaydı kutuyu sevebilirdim. Neyse Bronzlaştırıcı yağ olayı kurtarıyor.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...