9 Ekim 2015 Cuma

Yves Rocher Doğumgünü Alışverişim

Merhabalar
Yves Rocher internet sitesinden www.yvesrocher.com.tr  doğum günüme özel gelen indirim kuponundan faydalanarak ve o günkü ekstra indirimlerden de faydalanarak 3 ayrı alışveriş yaptım.
Bu doğum günü kuponu yılda bir kez doğum gününüze özel 20 Tl indirim olarak geliyor ve herhangi bir sınır olmadan ( yani 20 Tl lik bir ürünü bile sadece kargosunu ödeyerek bedavaya bile alabiliyorsunuz :) )
daha önceki yıllarda da bu kampanyadan faydalanmıştım, ama yeni birşey öğrendim ki bu kupon 3 kullanımlık!! 
yani 3 ayrı alışverişi aynı gün yaptım,  ve çok uygun bir alışveriş oldu. Aldıklarım ve fiyatları şu şekilde;


1. Alışverişim

Ürün KoduÜrün AdıAdet

26964LEYLAK FERAHLIĞI – EDT 100 ML145.00 TL

Ara Toplam45.00 TL
Kargo Ücreti5.00 TL
Toplam (KDV Dahil)30.00 TL

2. Alışverişim

Ürün KoduÜrün AdıAdet

89677NORMAL SAÇLAR İÇIN PARLAKLIK VEREN ŞAMPUAN111.94 TL

07703BOYALI SAÇLAR IÇIN RENK KORUYUCU SAÇ KREMI111.94 TL






Ara Toplam23.88 TL
Kargo Ücreti5.00 TL
Toplam (KDV Dahil)8.88 TL
3. Alışverişim

Ürün KoduÜrün AdıAdet

24405HASSAS CILTLER IÇIN TIRAŞ SONRASI BALSAM122.32 TL






Ara Toplam22.32 TL
Kargo Ücreti5.00 TL
Toplam (KDV Dahil)7.32 TL

Evet gördüğünüz fiyatlara Toplam kısımlarına bakın bu ürünleri aldım kargo dahil bana 4 ürün 46.2 Tl ye geldi ama 3 ayrı kargo olarak. Sizde böyle güzel fırsatları değerlendirmek istiyorsanız ( www.yvesrocher.com.tr ) siteye üye olun ve tadını çıkarın.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...