24 Kasım 2015 Salı

Ausganica Rose Geranium Nourishing Şampuan-Gül Sardunya Besleyici Şampuan


Merhabalar
Neredeyse dört yıldır hem okuyucu, hem blog yazarı olarak kozmetik ürünleriyle yakinen ilgilenmekteyim. Yeni markalar , yeni ürünler denemeyi seviyorum. Yeni bir marka, yeni bir ürün beni heyecanlandırıyor. Tabi bu ilgi ve merak bana her seferinde değişik ürünlerle yoluma devam etme durumu yaratıyor, ama problem etmiyorum. Ürünü yeni ve organik, minimum zararlı olabilecek şampuan arayışımda Lila kutuda buldum ve denemeye karar verdim fiyatıda 500 gr olarak uygun geldi 35 küsür TL idi. Şampuan tamamen bitti artık yazısını hazırlama zamanı gelmişti.
Birincisi ekşi bir gül kokusu yok ki genelde gül içerikli ürünlerde benim derdim kokusu oluyor, ekşi gül suyu gibi kokudan hiç hoşlanmıyorum
İkincisi zarar görmüş kuru, cansız ve donuk saçlar için uygun olduğu yazıyordu. Benim saçlarım epey boya görmüş, kuru ve hacimsiz. Şampuan nerdeyse hiç köpürmüyor ama gayet güzel temizliyor, saçlarımın kuruluğunu aldı diyemem, hacimde vermedi. 
Saçlarımı dolaştırdı, uçlarına krem sürmeden zor açıldılar. Kendime uygun şampuan seçmediğimi düşünüyorum. Ürünün ambalajını içeriğinin temiz olmasını ve kalitesini beğendim. Diğer şampuan çeşitlerinden daha uygun olanını seçip tekrar deneyeceğim. Fiyat-performans olarak makul bir üründü. 
Kendinize uygun olan ürünlerinden denemenizi tavsiye ederim.
Sevgiler...


Zarar görmüş, kuru, cansız ve donuk saçları lüks organik besinler yardımıyla dönüştürün. Cansız düğümleri derinlemesine su ile besleyen ve dikkatlice temizleyen avokado yağı, gül, kuşburnu, ıtır çiçeği ile nazik bitkisel temizleyiciler içerir. Sonuç; parlak, canlı ve yenilenmiş saçlar. Ausganica organik saç bakımı farkını keşfedin.
  • Kuşburnu ile besler.
  • Jojoba yağı ile parlaklığı arttırır.
  • Rose hydrosol ile su ihtiyacını karşılar.
  • Hindistan cevizi suyu ve yağı ile tazeler.
  • Avokado yağı ile kıvrımları inceltir.
  • Biberiye yağı ile hasarları onarır.
  • Argan yağı ile saç derisini korur ve saçı düzenler.
%84 OFC Organik Sertifikalı, 500mL

Hakkında;

Dünyanın en önde gelen Sertifikalı Organik Cilt bakım, Saç bakım ve Kozmetik ürünleri üreticisi Ausganica, 1997 yılında Sağlıklı Doğal kişisel bakım ürünleri rüyasını paylaşan Aromaterapistler, Organik Çiftçiler ve Kozmetik Uzmanları tarafından kurulmuştur.

Avustralya'nın temiz Kıtasının ılımlı ikliminde büyüyen bitkilerin tedarik ve üretim sürecinin her bir adımının zararsız olacağını ve doğal çevreye asla zarar vermeyeceğini garanti ediyoruz.  Kullandığımız gelişmiş teknoloji, aromatik bilimi ve bizim kozmetik uzmanlığımız sayesinde organik yaşamın potansiyel gelişimini maximize eder.

Ausganica'nın Organik bitki özleri eski çağlar da olduğu gibi taze bitkilerden elle toplanarak Organik tahıl alkol de  28 - 30 gün boyunca bekletilir ve dinlenmesi sağlanır. Bu aktif çeşitli besin içerikleri sağlamakta ve nihai canlılığı korumaktadır.

Ausganica bugüne kadar tüm imalat süreci üzerinde kontrol sağlayan tek marka olarak,  kaliteli malzeme seçme ve uygun organik ortamı sağlama yeteneğiyle işletilen, iki organik sertifikayla çalışan tek fabrikadır. Organik imalatçı ve marka olan OFC ve ACO ile sertifikalandırılmıştır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...