1 Kasım 2015 Pazar

Saç bakımım ( Dökülmelere karşı, sağlıklı uzamaya ve parlaklığa yardımcı kür )


Merhaba
Uzun süredir ara ara yaptığım saçıma en iyi gelen kürüm, her zaman Doa kozmetik ürünleri ile kürümü uygulamaktaydım. Badem yağı ( 2 yemek kaşığı kadar ), E vitamini ( 5-6 damla) ve B vitamini ( 5-6 damla) karıştırıp cam bir kapta ve hemen hazırlayıp kullanıyorum ürünleri buzdolabında saklıyorum saç diplerime yediriyorum ve bir kaç saat bekletiyorum ( Genelde 3-4 saat ) ve organik içerikli bir şampuanla yıkıyorum. Bu kürü devamlı yaptığım söylenemez. Saçlarımda mevsim geçişlerinde dökülmeler çoğaldığında, gözüme cansız ve soluk geldiklerinde bir müddet ( 4-5  kür yapıp b 15 günde bir olmak kaydıyla yaptığım bir bakım kürüm. 
Doa kozmetikten almış olduğum badem yağı 30 Ml ve 4-5 kür anca yetiyor, fiyatı uygun 5 Tl gibi, tabi ben bu ürünleri indirimleri takip ederek zamana yayılmış bir şekilde alıyorum. Mesela Yves Rocher Tahiti Monoi Yağı uzun süredir aklımdaydı, ama hem indirime girmesini bekledim, hemde doğum günü indirimlerinden faydalandım bu yağ bana 10 tl gibi bir fiyata gelmiş oldu. Hazır elimdeki badem yağım bitmişken birde kürümü Tahiti Monoi yağı ile denedim. 
Badem yağı ile yaptığım kür saçlarımdan daha zor arınıyor, saçlarım ikinci yıkamaya kadar daha yağlı ve sönük duruyor, kokusu daha ağır oluyordu. Tahiti Monoi yağı saçımı ağırlaştırmadı, çok yumuşak yaptı ve vitaminlerin dahil kokusunu bastırdı kendi güzel kokusunu bıraktı ve saçımdan çok  daha kolay arındı. 
Badem yağı 30 ml ve 5 Tl, Tahiti Monoi yağı ise 100 Ml ve 10 Tl ye kadar yakalama şansınız var.
İki yağla da yoluma devam ederim. Kürü denemenizi tavsiye ederim, Tahiti monoi yağını ayrı bir yazıda anlatmayı düşünüyorum, biraz daha deneyimlemem gerek.

Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...