2 Kasım 2015 Pazartesi

Yves Rocher Doğumgünü Alışverişim


Merhabalar

Yine bir doğum günü kuponundan faydalanarak ( bu sefer eşimin doğum günü kuponunu kullandım ) Yves Rocher internet sitesinden www.yvesrocher.com.tr  doğum gününe özel gelen indirim kuponundan faydalanarak ve o günkü ekstra indirimlerden de faydalanarak 3 ayrı alışveriş yaptım. ( bu sefer her alışverişe kahveli duş jeli hediye idi )
Bu doğum günü kuponu yılda bir kez doğum gününüze özel 20 Tl indirim olarak geliyor ve herhangi bir sınır olmadan ( yani 20 Tl lik bir ürünü bile sadece kargosunu ödeyerek bedavaya bile alabiliyorsunuz :) )
daha önceki yıllarda da bu kampanyadan faydalanmıştım, ama yeni birşey öğrendim ki bu kupon 3 kullanımlık!! 
yani 3 ayrı alışverişi aynı gün yaptım,  ve çok uygun bir alışveriş oldu. Aldıklarım ve fiyatları şu şekilde;





Evet kargo dahil bana 8 ürün 50 küsür Tl ye geldi ama 3 ayrı kargo olarak. ( ve bir not daha her alışverişinize 3 adet numune seçebiliyorsunuz ücretsiz ) Sizde böyle güzel fırsatları değerlendirmek istiyorsanız ( www.yvesrocher.com.tr ) siteye üye olun ve tadını çıkarın.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...