1 Aralık 2015 Salı

Cosmetica Online Alışverişim


Merhabalar
Şu meşhur Gratis indirimini kaçırmış biri olarak, instagramda Cosmeticada %50 indirim gördüm, hemde online olunca benim için süper oldu. Zaten Gratisede gitsem, ağız bakım ürünleri alacaktım. Gayet uygun fiyata bu ürünleri almış oldum. Signalin ağız bakım suyunu hiç kullanmamıştık, denemiş olacağız. Bir-ilki parça daha ürün vardı ama stokta kalmadığını belirten bir notla, zarfa parasını koyup kargoyla yollamışlar. 30 Tl üzeri kargo ücretsiz, bu aldıklarım %50 indirimle 25 lira falan tuttu.


Paketlemeleri güzeldi, kargo kolileri hoş fakat çok büyüktü :) insan ooo bu ne diyor :) Kısaca ben memnun kaldım. Hala bir çok üründe %50 olmasada indirimler mevcut, bir bakın derim.
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...