21 Aralık 2015 Pazartesi

Rossmann RDL Revital Sıkılaştırıcı Bakım Kapsülleri Q10


Merhabalar
Rossmanndan almış olduğum kapsüller arasında idi. Açıkçası hiçbir fikrim olmadan sırf bu tarz kürleri ve minik kapsülleri sevdiğimden aldım deneme amaçlı. Cilt bakımınıza ek 7 günlük bir kür olarak düşünün, ben geceleri yatmadan önce temizlenmiş, toniklenmiş cilde uyguladım. o küçücük kapsüldeki ürün yüzüme, boynuma komple sürüldü artanı elimin üstünde bile değerlendirdim. Ama vaadettiği sıkılaşma, kırışıklık azalması gibi etkileri 7 günde zaten fark etmem mümkün olmadığı gibi, yapısı hoşuma gitmedi. Çabuk emilmiyor çok yağlı bir his bırakıyor, ve benim cildimi bozdu, küçük, sulu bazı iltihaplı sivilcelere sebep oldu. Mavi olanı böyle yapmamıştı. Her cilt tipi için uygun densede, karma cildime belkide 30 küsür yaşıma uygun değildi. Bu ürünü beğenmedim, bir daha almam. İndirimde almıştım, on tlden az bir fiyat ama hatırlamıyorum. Çok çeşitleri var, o gün hızlı bir alışveriş yapmıştım zaman azlığından, bir daha yolum düşerse tam bir inceleme yapıp başka çeşitlerinden edinebilirim '' denemek her zaman iyidir.''
Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...