25 Ocak 2016 Pazartesi

Lesoleıl Şampuan


Merhabalar

Merakla beklediğim bir şampuandı. Saçları güneş görmeyen kapalı yada meslek gereği bone, örtü vs. Kullanan bayanlar için özel üretilmiş. Bütün gün evde, işte benim saçlarinda pek güneş gördüğü yok gerçi. Bir şampuandan ne beklerim? Zayıf ve ince telli saçımı ağırlaştırmasın, zaten azlar dökmesin, rahat kremsiz, taransın. @lesoleilshampoo bir süredir kullanıyorum. Muzlu puding gibi kokuyor, ama kalıcı bir koku değil, keşke olsaydı. Saçlarımı ağırlaştırmadı, karıştırmadı, az bir kremlemem gerekti ama kolay tarandı, yumuşak ve hacimli oldu, en önemlisi hiç dökülme yaşatmadı. Fiyat perfonmas açısından güzel bir ürün. Deneyin derim. #lesoleılşampuan 

Teşekkürler Lesoleıl Şampuan.

Not : Bir aydır kullanıyorum, bu yazıyı iki kullanım sonra yazmıştım. Bu şampuan Loccitaneden oldukça tuzlu bir fiyata aldığım şampuanla aynı etkiyi gösterdi saçlarımda ve onun onda bir fiyatına ben şok :) benim kat kat boyalı bir kısmı kazık saçlarım ahenkle dans ediyor. :) mutlaka deneyin. Her ürünü böyle anlatmam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...