15 Şubat 2016 Pazartesi

Janssen Cosmetics Denedim!!!

Merhabalar
Jannsen cosmeticten seyahat boy ürünler denedim, bir süredir kullanıyorum artık yorumlama vaktidir.
kullandıklarım kuru ciltler için olan gündüz kremi, hassas temizleme losyonu ve gece kremi bu üç miniş seyahat boy urun bana bir buçuk ay yetti. Gündüz ve gece kremi ile benim kuru sandığım cildim karma imiş onu anladım. Kuru olan bölgelere tam nem vermedi, çene bölgelerinde ise nem fazla geldi. Kokusuz ve kolay emilen yagsiz formullu urunler. Temizleme losyonu bir harika. Janssen kozmetikte çok geniş bir ürün gamı var, her türlü cilt ve sorunlu ciltlerde Özel çalışılmış ürunler var. Alman kozmetik ürünü ve temiz içerikli ürünler. Denemek istediğim bir çok ürünü var ne yalan söyleyeyim.
Özellikle favorim olan hassas temizleme losyonu, janssen kozmetik cilt tipini sorduğunda çok kuru olduğunu söyledim. Bana kuru ciltlerde Özel seriden iki krem ve temizleme losyonu numuneleri yolladılar. Temizleme losyonu süper, yoğun kir veya makyajlı yüzümüz için değil tabiki. Sabahları veya akşam makyajdan arınmış cilt için kullanılabilecek bir ürün, minicik bir miktar yetiyor, cildi yumuşatıyor, germiyor, kurutmuyor. Fiyatı biraz tuzlu umarım güzel indirimler ve kampanyalar uygularlar. Fiyat mühim değil, güzel ve içeriği temiz urun kullanayim diyen bir şans vermeli.
Sevgiler


@janssencosmetics 

http://www.janssen-cosmetics.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...