20 Mart 2016 Pazar

Herbital Kaş Kirpik Bakım Serumu



Merhaba

Herbital'in göndermiş olduğu paketten çıkan bu ürün çok dikkatimi çekmişti, çünkü kirpik ve kaşlarım ciddi seyrek ve kısa. Ürünü iki hafta kullandım, her gece bir kez kirpik üstüne eyeliner çeker gibi çekiliyor, alt kirpiginde dip kısımlarına aynı şekilde, pamuklu kulak çubukları ile uyguladim. Göze kaçınca yakıyor, yağ+serum arası formda, bütün gece gözde kalıyor sabaha ancak emiliyor. Kullandigim sure boyunca alerji, iritasyon yapmadı ki çok hassas gözlerim var. Kirpik dibi iltihabı vardı, kepeklenmelerim oluyordu onlar artık yok, alt kirpik biraz uzattı, minik çıkmalar var, üst kirpik uzamadı biraz gürlesme var. Kaşlarimada kullandım. Biraz gürlestirip uzatti. Her gece kullandım, devam edeceğim yeni şişeye. Ben bu tarz urunlerden mucize bekleyenlerden degilim, ilk defa böyle bir urun kullandım, beklentim biraz daha yüksekti ama kirpik ve kaşinda gram degisiklik olmayan ben için bu bile başarı. www.herbitalturkey.com dan Tık...Tık.. 22.90 TL alabilirsiniz. 

@herbitalurunleri#herbitalkirpikkaşbakımyağı




@herbitalurunleri kaş ve kirpik bakım serumu 

üst resim öncesi, alt resim sonrası 

sizce fark var mı peki?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...