17 Mart 2016 Perşembe

Kozmela, Prenses Kozmetik, Xp Kozmetik Alışverişler


@kozmela siparişim geldi.@essence_cosmetics soo glow aydınlatıcılari çok istiyordum. Tester olarak ta olsa aldım. Değişik bir alışveriş oldu.@kozmela da böyle birçok set vardı, hala var mi bilmiyorum.

Aydınlatıcılarolay, ama 3d far inanılmaz tozutuyor beğenmedim.
http://www.kozmela.com/


Gittigidiyordan prenses kozmetik hesabından bu güzel paletleri aldım 7-8 tl arası fiyatları var ve çok güzel renkler, çantaya at çık bir palet aynalı olması cabası, markası Pastel kozmetik.


Almayan kaldı mı? Taze taze kokusu falanda yok, ambalaj güzel yumuşacık, nemli ve mat. Avcılar da bir üçüncü dükkânında buldum daha neleri vardı, zamanım yoktu. 5-6 TL araligindalar. #xpruj #xplipstick


Xp ruj 01 numara küçük kozmetik dükkanlarında bulunuyor bu marka ama bulamayanlar @xpcosmetics hesabından online alabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...