31 Mart 2016 Perşembe

Kozmium.com Hedyelerim Uriage ürünleri İle Tanışma Zamanı


Merhabalar
Kozmium.com beni çok güzel ürünlerle tanıştırdı. Uriage ürünlerini daha önce hiç denememiştim, çok mutlu oldum. Birde tam cildimin problemlerine göre seçim yapmışlar. 

Benim cildim özellikle banyodan, yüz yıkamadan sonra kızarık oluşturan bu durum bir sure sonra geçen ve beni rahatsiz eden hassas bir cilt dışarı çıkmam gerekirse bir süre yüzümün kızarıklığının geçmesini bekliyorum hatta, o nedenle losyonu görünce çok sevindim ve hemen denedim. Gerçekten cildimin o hassasiyetini aldı bu kadar etkili olması beni şaşırttı, beni bu denli etkileyen az ürün oldu şimdiye kadar, vazgeçilmezlerin arasına girdi.

Ürün için tık...


Birde aynı markanın lipbalmı vardı, yapış yapış olmayan, etrafa bulaşmayan ama nemlendirme etkisi birkaç saat süren güzel bir lip balm ki bu güne kadar denediklerim arasında bu kadar özellik bir arada olana rastlamadım, kokusuz ve tatsız meyveli vs. gibi kokusu olsun isterdim.
Ürün için tık...

Kozmium.comda Uriage ve birçok narkada indirimler devam etmekte, bir göz atın derim.

http://kozmium.com/ tık....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...