7 Mart 2016 Pazartesi

Rozita saç bakım yağı

Merhabalar


Saç bakımı önemli benim için, saçlarım devamlı boyadığım için yıpranıyor ve uzatmak istediğim için en az hasarla bu süreci geçirmek adına bakım yağları, serumları ve kremlerle destekliyorum. Değişik ürünler deneyimlemek her zaman hoşuma gitmiştir. Rozita saç bakım yağı bu arayışlarımda keşfettiğim bir ürün.



Rozita saç bakım yağı@bioorganik tüm saç tipleri kullanabiliyor, saç boyasına zarar vermiyor, e vitamini içeriyor. Saçlarim ipek gibi oldu yeni boyandığında halde ben şok!, çok iyi durulamak gerek yanlız.





https://www.rozita-pazar.com adresinden satın alabilirsiniz. Firmadan daha öncede bahsetmiştim, kendilerine oldukça güvenen sertifikalı ürünleri olan güvenle alışveriş yapabileceğiniz, etik kurallara uyan kurumsal bir Firma.
Ürünün fiyatı 22 TL.

1 yorum:

  1. yeni aldım ve tek kullanımda bile gerçekten çok memnun kaldım bu üründen.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...