6 Mart 2016 Pazar

Son Zamanlardaki Clinique Online Alışverişlerim



Merhabalar

@cliniqueturkiye bir önceki alışverişlerim, iki ürün aldım gerisi hediye. Mutlaka online siteye üye olun, arada çok güzel bonuslar indirimler oluyor, iki seyahat boy üründe cabası oluyor. Mesela alt resimde sadece allık aldım, gerisi hediye olarak geldi. Mini ruja ve allığıma bayıldım. Allığın meme kanseriyle mücadeleye yardımcı olmak adına üretilmiş olmasıda çok hoş, detayları ayrı hoş.





@cliniqueturkiye Kadın detay sever ;) #pinkwithapurpose alligin detayı :) meme kanserine dikkat çekmek için.#cliquebonus #clinique #allik






@cliniqueturkiye alışverişimin bonusu o mini ruj sen ne güzel bir renksin. Keşke bütün urunler böyle minyatür olsa Bayilıyorum seyahat boy kozmetik ürünlere, rimelimi de yedeklemiş oldum.





@cliniqueturkiye chubby stick far 08 curvaceous coal, chubby stick intense 07 süper strawberry ve 07 broadest berry.





Buda sırasıyla renkleri :)@cliniqeturkiye



Sevgiler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...