30 Nisan 2016 Cumartesi

Cyrene Cleansing Oil Milky Gentle Cleansing Oil


Merhaba Cyrenenin son süpriz kutusundan çıkmıştı bu ürün, ilk başta ne işime yarar bilemedim ama şuan severek kullanıyorum bazı sıkıntılar yaşatmasına rağmen.
Ürünü makyajımı temizlerken kullanıyorum, önce birkaç pompa ürünü elimde ısıtıp direkt susuz yüzümü ovalıyorum biraz bekliyorum, makyaj bu arada çözünüyor sonra az su ile tekrar ovalıyorum, yağ formülü süt kıvamına dönüyor ve ılık su ile duruluyorum, ama bu durulama yetmiyor bana aslında makyajı temizlemiş oluyor ürün ama yağlı his tam gitmiyor bende tekrar bir yüz temizleme jeliyle yüzümü yıkıyorum. Böylece kirpiklerim ve gözlerim zorlanmadan makyajımı çıkarmış oluyorum ki gözlerim çok hassastır. 
Ben biraz zahmetli olsada sevdim bu ürünü fiyatı 63 tl ama uzun süre gider.
Sevgiler.




CYRÈNE Milky Gentle Cleansing Oil Hibrit temizleme sistemine sahip nazik formülü ile gün sonunda ciltte biriken kiri, makyajı ve makyaj kalıntılarını derinlemesine temizler. Gözeneklerin açılmasını sağlayarak cildin nefes almasına yardımcı olur. Formülündeki bir çok doğal yağ cildin doğal nem dengesini korumaya yardımcı olurken güçlü anti oksidan özelliği olan E vitamini serbest radikal hasarını azaltmaya yardımcı olur.
Esans, Etil Alkol, Boya, Petrol Türevleri ve Koruyucu içermez
UYARI : KULLANIM SIRASINDA GÖZ İÇİNE KAÇMAMASINA DİKKAT EDİNİZ ! GÖZLER İLE TEMASINDA BOL SU İLE DURULAYINIZ !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...