30 Nisan 2016 Cumartesi

Kozmoperi.com Alışverişim


Merhabalar

Kargom geldiğinde Aman Allahım didim... 

Kozmoperi.com freman ürünlerini hem indirimli aldım en indirimli bu sitede 15 TL tanesi, hem 50 TL üzeri kargo ücretsiz, hemde şu testerlere bakarmisiniz! 

Kömürlü olanını çok merak ediyorum.





Freeman greyfurtlu yüz peelingi daha önce bir tane kullanıp bitirmişligim var ve gayet memnun kalmıştım. 

Granülleri çok minik yüzü rahatsız etmiyor, yeterince temizliyor bana göre ve fiyat, gramaj, perfonmas açısından alınabilir bir ürün. 

En düşük fiyata şu anda kozmoperi.com da.



Bir süredir aradığım, alışverişimin yıldızı bu ürün. 

Aslinda maske ama bir blogger arkadaş duşta peeling gibi siyah noktalı kısımları urunle ovaladigini ve böyle çok güzel işe yaradığını yazmıştı. 

Umarım işe yarar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...