20 Mayıs 2016 Cuma

Halley, Peynir, Zeytin, Katıyağ, Bebek Maması Kutularından Organizatörler

Merhabalar
Makyaj ürünlerimizi alıyoruz, sonra onları muhafaza edecek yerlere ihtiyaç duyuyoruz. Hele bazılarımız bu işi iyice abartıyoruz mesela ben :)
Makyaj organizatör fiyatları, epey yüksek ve hiçbiri istediğim gibi değilken ve bende bir dıy aşkı varken elimdekileri değerlendireyim dedim.


Onlu halley kutularına far ve allıklarımı koyup çekmece içine yerleştirdim. Şimdi daha az karışık gözüküyorlar. 



Sonra ilk eserim bu oldu :) aslında pekte olmadı, peynir, zeytin, bebek maması kutularını birleştirdim. Koli bantı ile sağlamlaştırıp folyo ile kapladım, oğlum çok isteyince ona kalemlik oldu. Tabiki bu bünye yılmadı;



Kendime daha kullanışlı bulduğum ayakkabı kutusunun içine yine bilimum kutucuklarla bir organizatör yaptım. Etrafınıda kapladım. Şimdilik işimi görüyor. Rujlarım ve stokladığım ürünleri nasıl muhafaza ettiğimle ilgili ayrı bir post daha hazırlamayı düşünüyorum.


Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...