6 Temmuz 2016 Çarşamba

Cilt Bakım Rutinim Kullandığım Ürünler



Merhaba
Bu ara cilt bakım ürünlerim sorulduğu için toplu bir cevap vermek istiyorum.
Cildim karma, yağlıya yatkın ve gözenek problemi var. 30 yaşını geçtiğimize gire hafifçe çizgilenme de var ;)
Temizleme ve arındırıcı ürünlerle başlamak istedim. En önemlisi hergun sabah akşam cildi temizlemek.
En soldan başlayarak ürünleri tanıtmaya çalışayım.
Birinci ürün Gratisen ulaşabileceğiniz, pierre's yüz temizleme jeli, içerik açısından güzel bir ürün ve minicik bir miktar yüzü temizlemeye yetiyor. Sabah ve gece ilk kullandığım ürün.
İkinci urun yine Gratisten ulaşabileceğiniz pierre's yüz scrub çok küçük tanecikli, cildi çok tahriş etmiyor, haftada 3 kez filan kullanıyorum. 
Üçüncü ürün freeman kömür- şeker maskesi diye geçse de iri taneli bir scrub. Sadece banyolarda burnuma kullanıyorum, tanecikleri çok sert ve fazla bastırılırsa tahriş etme ihtimali var. Bir sonraki görselde devam edeceğim.




Cildimizi temizledikten sonra tonikleme ve nemlendirme süreci geliyor. Yine soldan başlayarak ürünleri anlatayım. 
Cyrene tonik bu toniğe yeni başladım. Kokusundan pek hazzetmesemde temizlemesi başarılı.
Cyrene cleasing oil makyajımı çıkardığım ilk ürün, yağ formunda ilk bu urunle yıkayıp, kalan yağı yüz temizleme jeli ile tekrar yıkıyorum, zahmetli olsada değer göz cevre m ve yüzüm hiç gerilmiyor, yumuşacık oluyor. 
Avon en sevdiğim ürünü anew clinical serisinden absolite even serum cilt tonunu eşitlemede başarılı bir serum, devamlı alıyorum.
Herbital kaş ve kirpik bakımında geceleri kullandığım serum ki işe yaradı. Kaş ve kirpikleri uzadığı ve çoğaldığı gibi dökülmüyor.
Clinique smart gece kremim harika bir krem, zamanında hakkını yemişim. Bu üçüncü kutum yine alınacak.





Bu ürünlerde maskelerim, özellikle kil maskesi benim için çok önemli. Uzun süredir Dermokil kil maskelerini kullanıyorum ve çok memnunum, tekli maskeleri daha etkili idi, bu büyük boy maske daha soft cildime daha iyi geldi.@oriflame.izm Oriflame maske ve gratisten edinebileceginiz Himalaya maskeyi rutinime yeni ekledim. Genelde önce kil, ardından herhangi bir maske olarak haftada iki kere kullanacağım. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...