6 Temmuz 2016 Çarşamba

Lacınıa Horse Tail İnce Telli Yağlı Saçlar İçin Şampuan



Merhaba

@normbitkisel tarafından denemem için yollanan bu şampuanın dibini görmek üzereyim.
Saçlarım bu aralar daha sağlıklı, hacimli ve güzel görünüyor. 

Tabiki kullandığım tek ürün bu değil.
Ama şampuan olarak başarılı buldum. Yıkarken saçları birbirine dolaştırmıyor, 

kimi şampuan tabiri caizse gırç gırç hale getiriyor bu öyle değil, sonradan rahatça açabiliyorum, güzel kokuyor ama kalıcı değil. Uzatma açısından bu ay biraz daha hızlı uzadı saçım ama öyle 5-6 cm değil normalde 1 cm ise 2 cm uzama oldu diyebilirim. 

Ürün biotin içeriyor.
Saçlarımı dökmedi, dipleri yağlandırmadi, kaşıntı, kepek yapmadı. 

Zaten başka bir mucize beklemiyorum.
Benden geçer not aldı. 


1 yorum:

  1. ince telli saçlardan muzdarip olarak deneyeceğim:)

    bloğunuz çok güzel takibe aldım bende beklerim:)

    https://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...