14 Ekim 2016 Cuma

Allık ve Aydınlatıcı Uygulamaları



Merhabalar
Bloga pek uğrayamasam da ara ara yazmaya devam edeceğim, hala blogların her sosyal medya paylaşım alanından daha değerli ve samimi olduğuna inanmaktayım. Her aradığımı rahatça bulabildiğim, bazen azmine bilgi vermesine hayran kaldığım bir çok arkadaşın yazısıyla karşılaşıyor ve içimden onlara her defasında teşekkür ediyorum.


Aşağıda paylaşacağım ürünler aslında benim favori ve devamlı kullandığım ürünler
Clinique'nin bu allığını severek kullanıyorum mesela minicik bir ürün bitirebileceğim günü zor görürüm sanıyorum. Çünkü beyaz tende fazla allık gitmiyor. Pigmentasyonu çok değil , tozutmuyor.


Flormarın şimdilerde bulabileceğinizi hiç sanmadığım güzel bir farı, devamlı limited edition ürünler çıkarıyorlar ne yazık ki bir daha bulamıyorsunuz. Bu farı ben aydınlatıcı olarak kullandım, görüntüye bayıldım, elinde olup denemek isteyene fikir olabilir.


Ve en çok sevdiğim golden rose allığım ve tarte aydınlatıcı uyumu :) kendime en çok yakıştırdığım ikili bunlar allık o kadar doğal ki ama bol ışıltılı bende olmazsa olmaz :) ne kadar sürsenizde renk doğal bayılarak kullanıyorum ne yazıkki numarası yok çok uzun zamandır benimle.


Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...