14 Ekim 2016 Cuma

Clique Chubby Stick Aydınlatıcı ve Göz Makyaj Örnekleri

Merhabalar
Clinique'nin  yeni çıkan stick aydınlatıcısına tek telime bayıldım. Sim sim durmayan, çok kolay uygulanan, homojen dağılan, kalıcı, ıslak görünüm veren, oldukça doğal bir aydınlatıcı.
Mini boyları 15 tl iken bir kaç tane stokladım. Büyük boyu 99 tl ama değer diyorum. Zaten sitede güzel kampanyalar ve hediyeler oluyor, o fiyatı kat kat çıkartıyorsunuz.




Bir kaç göz makyajımı da arada paylaşmak istedim
Sevgiler..








2 yorum:

  1. Göz rengin çok güzel Elif! Makyajları da çok beğendim; ve aydınlatıcı stick gerçekten çok başarılı duruyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten beklentileri karşılayan bir ürün :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...